vineri, 31 august 2012

Pavel şi mami în maşinuţa-buburuză

eu i-am citit lui o pagină, apoi el mie o pagină, până am terminat "Dănilă Prepeleac". vocile noastre erau una, deşi, desigur, citeam pe rând. şi după ce-am isprăvit noi de citit, eu i-am dăruit lui o floare. mă aşteptam din clipă în clipă să-şi ia zborul şi să se odihnească în inima lui. care este şi a mea. pentru că a bătut în mine, prin sângele meu, timp de 9 luni. apoi el mi-a făcut o surpriză: a legat floarea-inima mea de dorinţa lui fierbinte. ca să nu i-o ia vântul, iar el să nu o mai găsească. şi a echipat-o cu de toate, cât să putem trăi împreună în ea, oriunde ne-am afla:

"PAVEL şi Mami  locuiesc în maşinuţa-buburuză trăgând floarea după ei ca să ajungă acasă la Coşoveni s-o planteze
24.10.2011"

avea 10 ani şi o lună...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu